сабота, 23 јуни 2007

СРАМ ДА НИ Е (И АРАМ)

GeroЈа прочитав колумната на Геровски во Време и неможев да поверувам во тоа што го прочитав. Па зарем е можно? А сите ние кога ќе отидеме во некој ресторант или кауле , трошиме доста повеќе. Текдтот оди вака:

Приказната е поврзана со извиканиот концерт на нашиот оперски пејач Борис Трајанов. Јас не бев на тој концерт (жалам, но никаде не одам непоканет), така што не сум компетентен да судам ниту за „кремљолошките“ аспекти на настанот (кој дошол и кој не дошол, а требало да дојде), а уште помалку за самиот перформанс.

Пред некој ден д-р Коте ми се јави да ми ја соопшти фрапантната вест: во кутиите биле собрани точно и вкупно 1. 200 денари (и со букви: илјада и двесте денари)! Е, мој Букаро, сега кажи нешто, да те видам! Замисли, дури и ова е жива вистина: една „дама“, која во кутијата „одважно“ уфрлила цела стоденарка, од хостесата побарала кусур од 80 денари.

Ве молам целиот текст да го прочитате ОВДЕ.

 

1 коментар:

Spartak рече...

# катастрофа!
(bodan14 Мај, 2006 - 02:12 | избриши | одговори)
# дали имало некој од власта..
(twilighticar14 Мај, 2006 - 02:32 | избриши | одговори)