сабота, 23 јуни 2007 г.

БУГАРСКА СЛОБОДА

или, СЛОБОДА НА ГОВОРОТ ВО БУГАРИЈА

Демократија, што е тоа? Мислам дека никој неможе да ја дефинира. Дури ни најдемократската држава во светот (САД) вели дека процесот на демократизација на општеството нон-стоп се надградува и тој процес никогаш не мирува. А како е кај нас? Сметам дека во некои сегменти сме подемократични и од најголемите демократи. Кај нас и за нас секој може да каже што сака и колку сака. Еве и на нашиов блогерај постојат блог страници од кои би се во најмала рака фрапирале од самиот наслов на блоговите а камо ли содржината на текстовите.
Така на пример постои блог со работен наслов  “ български блогкаде што пишува дека  Македонския посланик в София е ЛЪЖЕЦ или дека Македонците Първо били гърци,после били славяни,накрая не били българи.
Има уште еден сличен блог а тој има наслов “Един поглед към миналото на МАКЕДОНИЯкаде што содржините му се во стилот на присвојување на сите македонски дејци во бугарски. А еве и еден наслов “Бъдещето на Македония и България е конфедерация“. А за коментарите и да не ви говорам какви се.
Испровоциран од ваквите постови, и јас отворив свој блог на блог.бг каде што постирав текстови со историска содржина. Во ниеден текст не споменувам ништо што би инплицирало на мешање во внатрешната политика на нашите источни соседи. И што се случи. Добив еден е-маил со следна содржина:

Date:     Mon, 24 Jul 2006 10:09:04 +0300
From:     "Georgi Georgiev" <blog@investor.bg>  
To:        spartak_mk06@yahoo.com

Subject: Otnosno spartak.blog.bg

 

Здравей,

публикациите ти в blog.bg като цяло, и последни две в частност имат крайно предизвикателен характер и опетняват много от най-светлите имена в българската история с лъжи на псевдоисторици и по този начин създават условия за спорове с етнически характер, който водят до етническо противопоставяне - нещо, забранено от условията за ползване на blog.bg

http://blog.bg/terms.php.

Ако въпросните публикации не бъдат премахнати в срок от 48 часа, блогът spartak.blog.bg и акаунтът spartak ще бъдат изтрити. Поздрав

Georgi Georgiev
Blog.bg Manager                                                                                                                                                                                    Investor.BG Group

 

 

 

 Кратко размислував како да постапам, и се решив да го постирам на бугарскиот блог и да го насловам со “СЛОБОДА НА ГОВОРОТ ВО БУГАРИЈА“. И што се случи? Кврц. Георги Георгиев во рок од 30 мин. ме избриша. Повторно регистрирав ист таков блог и направив само еден пост, кврц повторно.
            Од таа причина апелирам до Блогмастерот да воведе РЕЦИПРОЦИТЕТ и да ги избрише сите овие блогови со вакви содржини. Нека се подсети на своите правила дека :
2. Уредништвото на blog.com.mk
го задржува правото да ги отстрани сите содржини кои ги кршат казнено-правните и граѓански норми или на друг начин ги кршат другите правни прописи на Република Македонија или пак или го нарушуваат угледот на медиумот.
            Ако овде нема заканувачки текстови и текстови кои ги кршат казнено-правните и граѓански норми или на друг начин ги кршат другите правни прописи на Република Македонија, тогаш незнам каде има и какви треба да бидат.
            Ги повикувам и блогерите кои сметаат дека сум во право да ја искажат својата поддршка, а Администраторот го молам да воведе опција каде што ќе можеме да примаме коментари само од регистрирани блогери. Напоменувам дека недоличните бугарски коментари ќе ги бришам.

1 коментар:

Spartak рече...

#

Блогмастер,
Не ми е целта да те ставам на тенка црта. Сакам само да бидеш доследен и да воведеш реципроцитет.
А оди кај stingeye и ќе видиш колку имаме истомисленици.
(Spartak3 Август, 2006 - 14:58 | избриши | одговори)
# ОВА Е САМО ПОЧЕТОК НА БОРБАТА...КОЈА ТРАЕ И КЕ ТРАЕ...ВЕРУВАЈ.....СЕ НАДЕВАМ ДЕКА КЕ ИЗДРЖИМЕ КАКО ЕДИНСТВЕНИ И ОБЕДИНЕТИ ВО МИСЛЕЊАТА
(sting EYE3 Август, 2006 - 15:27 | избриши | одговори)
#

Абе глупако!!!
Нали ти самия си сложил банер ИНТЕРНЕТ БЕЗ ГРАНИЦИ???

Всичките фироми сте такива:)))
И така и вака...

Или ползвайте интернет без граници или си направете "вашиот фиромски интернет":)))
После може спокойно да обясните че "фиромскиот интернет е бил парвиот интернет во светот"!!!Smiling
И че вие сте го креатирали интернетот още от времето на великиот Алегзандер!

Даже може да си го наречете фиронет:)))
И да въведете визи за ползването му:)

Така ще има реципрочност - вие патувате у цел свет с визи, а който сака да го користи фиронетот да си плакя:))))
(naskonn3 Август, 2006 - 16:18 | избриши | одговори)
#

татарче,вие немате стратегија,правец во кој се движите,треба малку повеќе да размислите оклулу вашите сф гледишта насочени кон државата. дур не прифатите дека постои македонски народ ќе си бидите полуписмени идиоти,ЕУ ќе ви го сврти грбот,шо мислите,само вие имате право да се мешате во политиката наша, е не е така,и ние имаме право да ви се мешаме во вашата историја,исто како што правите вие,само шо ние македонците како попаметни од вас ќе ве поразиме на ваш терен,има решето да ве напрајме,ко швајцарско сирење ќе бушиме татари,дур не почните да плачите и да молите за опроштај и да ја прифатите цела наша култура,јазик,историја,и се друго шо вие како неспособни го немате.
(петре3 Август, 2006 - 16:45 | избриши | одговори)
#

Ке прашам нещу тебйе?
Ти фиром-фиром ли си але си ром-фиром???
Оти ромите се текиве глупости као твоите хортуват...
Дека не са слушале мнгу мнгу у школото Smiling))
(naskonn3 Август, 2006 - 17:06 | избриши | одговори)
#

за татари гасна комора.. оле
(bzbz3 Август, 2006 - 17:11 | избриши | одговори)
#

МОЖЕБИ ПОДОБРО КЕ ИМ ПРИЈА НАПАЛМ ?
АМА КАКО ЛИЧАТ НА СТАОРЦИ КОЈ ЗНАЕ И ОВА ДАЛИ КЕ ПОМОГНЕ
(e-man3 Август, 2006 - 17:31 | избриши | одговори)
# поздрав пријателе,се специјализира со постојве за татари:)))
(bodan3 Август, 2006 - 18:04 | избриши | одговори)
# За твое сведение фироме, и ние и Европа отдавна сме признали македонски народ, кой що е дел от гръцкия народ. А ако почнеме да признаваме народи като фиромския "народ", е тогава верно ЕС ке ни казни!! Вземи (ако можеш) виза, иди в Македония и ке разбереш каков е односот на Европа кон фиромете.
(Банско3 Август, 2006 - 18:08 | избриши | одговори)
#

СРЕЩНАХ АЗ ДНЕС ЕДИН ФИРОМ,
А ТОЙ НЕ БИЛ ФИ-РОМ АМИ СИ БИЛ ЧИСТ РОМ!!!
И МУ ВИКАМ АЗ - ВСЕ Е ТАЯ ДАЛИ СИ РОМ ИЛИ ФИ-РОМ
АМИ ДАЙ АЗ ДА ТЕ ЧЕРПЯ ЕДИН ЧИСТ РОМ:))))

(Хавана Клуб, че ги мразя империалистите от Бакарди!)
(naskonn3 Август, 2006 - 18:19 | избриши | одговори)
#

АС БАНСКО САМ ТАТАРЧЕТА СТАРА И ЕБАМ НАСКОНН ВО ГУЗЕТА КАТО КРАВА
(БАНСКО3 Август, 2006 - 18:25 | избриши | одговори)
# Ете и тоа го дочекаме, татарчињата да почнат меѓу себе перверзно да општат. Ако од тоа излезат по девет месеци некои чудни створења, Спартак ти ќе бидиш крив. Ќе те запамтиме како човекот кој на чуден начин ги збуни татарските полуписмени наци слепци!
(urbanokavadarci3 Август, 2006 - 22:54 | избриши | одговори)
#

Бракя Фироме!!!
Ви кажувам да ги бришем бугарашите от ФИРОНЕТОТ!!!
Оти назе самиот Алегзандер Велики ни е кажувал да го чуваме чист от бугараши фиронетот!
Оти той ни го креатирал преди 24 века нашиот, родниот, парвиот во светот итернет - ФИРОНЕТ!
Бршайте, да ги бршаме бракя!!!
Нема друга вистина освен фировистината и едно е местото за ова вистина - ФИРОНЕТ!!!!
(naskonn4 Август, 2006 - 08:14 | избриши | одговори)
#

НАСКОРО КУЛТУРНО ЌЕ ВЕ ОСТРАНИМЕ ОД МАКЕДОНСКИОТ БЛОГ ВЕРУВАЈТЕ.ЗАТОА ШТО СЕПАК ПОЛЕМИКА И РАЗГОВОР Е ЕДНО А НАВРЕДИ И СЕЛСКИ НАПИСИ СЕ СЕПАК ЗА НА ПАЗАР А НЕ ЗА НА ИНТЕРНЕТ.ПОЗДРАВ ДО СИТЕ ДОБРОНАМЕРНИ БУГАРЧИЊА.
(EKV4 Август, 2006 - 08:41 | избриши | одговори)
#

Вие ни отстранихте отдавна с глупостите си:)))
На глупостите ви само с глупости може да се отговаря:)
(naskonn4 Август, 2006 - 09:10 | избриши | одговори)
#

НАСКОНН, ОД ДВЕ ЈАЈЦА НА ОКО, КЕ ДОБИЕШ КУР ПО ЧЕЛО
(БАНСКО4 Август, 2006 - 09:41 | избриши | одговори)
# Така е Наско. Всъщност как по друг начин може да си комуникираме с хора, които не четат книги или не четат нищо друго освен Донски. Най-сигурният начин да разберат какви са и да се погледнат отстрани е да се сблъскат с подобно на Донски "мислене" и поведение. Добре, не желаят цивилозаван диалог, с аргументи и т.н. - лошо нема, но както сами се убеждават ако външния свет се спусне на нивото на Донски, отново губещите са те и никой друг......
(банско4 Август, 2006 - 10:03 | избриши | одговори)
#

Банско
1.Од каде го познаваш Донски?
2.Дали го знаеш лично?
3.Дали сметаш дека сите македонски блогови се напишани во стилот на Донски или од самиот Донски?
(Spartak4 Август, 2006 - 10:26 | избриши | одговори)
# 1. Откъде мога да го познавам освен от това, което пише?? 2. Със сигурност с подобен индивид не държа да се познавам лично /боже опази..../ 3. Не, не смятам, че са написани в този стил, защото съм виждал и много по-различни блогове, но факт е, че за съжаление по-сериозните материали са по-малко на брой от глупотериите в стил "южното устие на Волга" и "цар Крум" "Самуил не бил татар" и т.н. бисери
(банско4 Август, 2006 - 10:37 | избриши | одговори)
#

АС САМ М`ШКО ТАТАРЧЕ ИСКАМ МАЛО КУРЕТА НА НАСКОНН ТАТАРЧЕТА

ЗА ВЕЧНА НЕЗАБОРАВНА ТАТАРКСА ЛУБОВ МЕЖДУ МЕНЕ И НАСКОНН
(БАНСКО4 Август, 2006 - 12:30 | избриши | одговори)
# Спартак, јас не се плашам од Бугариве. Секој што ги чита коментарите кај тебе, кај македонче и кај другите блогови за македонската историја гледа како Бугарите сами си се фаќаат во лагата. Ќе ги тепаме на наш терен. Нема шанса да изгубиме, бидејќи вистината е на наша страна. Македонската вистина ќе се открие преку Интернет ( како Јаху адвенчерс ). Македонско име нема да загине!
(кнсис4 Август, 2006 - 13:40 | избриши | одговори)
#

БРАВО КНСИС!!!

Треба да ги тепаме и после да ги бришем бугарашите во ФИРОНЕТОТ (како Јаху адвенчерс)!!!
Оти назе самиот Алегзандер Велики ни е кажувал да го чуваме чист от бугараши фиронетот!
Оти той ни го креатирал преди 24 века нашиот, родниот, парвиот во светот интернет!

Нема друга вистина освен фировистината и едно е местото за ова вистина - ФИРОНЕТ!!!!

Smiling)))
(naskonn4 Август, 2006 - 14:04 | избриши | одговори)
#

кнсис
Се сложувам со тебе.

насконн, петрр, банско
Што мислите за овој текст? Дали требаше да бидам избришан од блог.бг??? Тоа коментирајте, а не овие глупости? Дајте прецизен одговор.
(Spartak4 Август, 2006 - 14:19 | избриши | одговори)
#

Всеки сървър си има политика и я следва.
Нищо не можеш да кажеш на сисадмина който те е изтрил - негово право е да го направи.
Това ти го казвам съвсем сериозно, като човек който има два сървъра и хостинг на около 600 сайта...

Протестите ти са наивни и бих ти отговорил така:
Стартирай твой сървър с услуги и му решавай тогава ТИ ПОЛИТИКАТА!

Власт и отговорност са две свързани неща...

Още нещо - напълно несправедливо нападате админа и собственика на blog.com.mk

Той просто следва политиката обявена от блог портала, която си е обявена:
http://blog.com.mk/blogeraj

"blog.com.mk не е одговорен за содржината на блоговите. Секој корисник при својата регистрација се обврзува да го почитува куќниот ред на blog.com.mk системот т.е тој е директно одговорен за содржината на својот блог и тој лично одговара за тоа пред законот. Blog.com.mk не е одговорен за евентуалната штета настаната со користење на овој систем или кој било негов дел."

Казвал съм ти и друг път - проблемът ти е че не четеш внимателно!!!
(naskonn4 Август, 2006 - 14:39 | избриши | одговори)
#

насконн
Читај до крај. Дали го прочита куќниот ред?

2. Уредништвото на blog.com.mk го задржува правото да ги отстрани сите содржини кои ги кршат казнено-правните и граѓански норми или на друг начин ги кршат другите правни прописи на Република Македонија
- Вашето величење на бугарштината е уствари кршење на правните прописи на Република Македонија и и го нарушуваат угледот. А воедно и на медиумот кој трпи некој да ги навредува националните чувствата на неговите сограѓани.
(Spartak4 Август, 2006 - 15:03 | избриши | одговори)
#

Аз изходих оттук:
"blog.com.mk не е одговорен за содржината на блоговите"

Относно това:
2. Уредништвото на blog.com.mk го задржува правото да ги отстрани сите содржини кои ги кршат казнено-правните и граѓански норми или на друг начин ги кршат другите правни прописи на Република Македонија

Аз не съм юрист а още по-малко ви знам законите, но се съмнявам че аргументите ти са правно защитими...

Трябвало е при пускане на сървиса да се опише малко по-добре какво може и какво не може.
блог.бг са се справили доста по-добре:
http://blog.bg/terms.php

Аз лично заставам на страната на админа на blog.com.mk за игнориране.
Блога
http://bulgra.blog.com.mk
е провокативен, има само един постинг и не трябваше да бъде да бъде коментиран изобщо!
Резултатът е че той си постигна целта, а вие си губите времето...
(naskonn4 Август, 2006 - 15:31 | избриши | одговори)
# Како у ЕУ без почитување куќен ред монголчиња??? Или ќе го толкувате по свој избор?
(bodan5 Август, 2006 - 10:47 | избриши | одговори)
#

насконн
Дали блог.бг е твој портал?
Не ли мислиш дека ако напишеш дека Македонија треба да се припои со бугарија и сл., не може да се протолкува како казнено дело? Виде блпг.бг што ми има мене напишано.Нема кај тебе во бугарија ИГНОТР. Одма ТРИЕЊЕ.
(Spartak5 Август, 2006 - 20:37 | избриши | одговори)
#

Мой е един от първите блог портали в България (ако не и първия).
Спряхме го защото тогава хората не знаеха какво е блог:) а сега е прекалено лесно да пуснеш такъв портал...

Аз ти казах моето мнение, а ти ако искаш го приемай!
АЗ СЪМ ПРОТИВ ВСЯКАКВА ЦЕНЗУРА В ИНТЕРНЕТ!!!
На триене подлежат само неща, ноито са вписани в предварителното споразумение на съответната услуга.
На blog.com.mk такова описание в детайли няма!!!

Относно правната страна - казах ти вече, че твоята теза е НАИВНА!
Няма как да докажеш в съда в Скопие, че някой уврежда националните интереси с БЛОГ!
Опитай сам, заведи дело в някой съд срещу хората чиито блогове не ти харесват и ще ме разбереш по-добре...

Не искам да коментирам повече темата - казах ти мнението си.
(naskonn5 Август, 2006 - 21:05 | избриши | одговори)
#

Ето ти едни добре описани правила на блог портал:
Можеш да ги дадеш на админа на blog.com.mk за пример....

http://dearlog.cult.bg/index.php?form=newuser
(naskonn5 Август, 2006 - 21:10 | избриши | одговори)
#

Само цензура за татари, нема друг начин за справување со олошот бугарски. Под хитно...
(гипс5 Август, 2006 - 21:11 | избриши | одговори)
# Спартак....шо напрај....се снајде?..поздрав
(sting EYE5 Август, 2006 - 21:36 | избриши | одговори)
#

Друже, барањето за реципроцитет нема смисла, blog.bg (и blog.com.mk) е приватен, а не национален сервис. Освен тоа, со цензурирање само покажуваш дека се плашиш од информацијата, што во случајот на бугарите е сосема разбирливо бидејки целиот национален идентитет им се темели на македонската историја.

Ние немаме од што да се плашиме.
(Екс-Блогмастер7 Август, 2006 - 13:44 | избриши | одговори)
#

Е тоа ти е. Барем се изјасни.
(Spartak7 Август, 2006 - 14:01 | избриши | измени | одговори)
# СЕ БИЛО ДОБРО И ПРЕКРАСНО САМО УШТЕ ДА ГИ РАЗБИРАВМЕ БУГАРИВЕ ШТО ПИШУВААТ.ЈАС НА ПРИМЕР КОГА ЧИТАМ СФАЧАМ САМО 30 ПОСТО ЕПА СЕГА НЕКА ПРОДОЛЖАТ ДА ШКРАБААТ БЕЗ ВРСКА.
(EKV7 Август, 2006 - 14:20 | избриши | одговори)
# БЛОГ МАСТЕРУ НЕ СЕ РАБОТИ ЗА ЦЕНЗУРА ИЛИ НЕ...САМО РАЗМИСЛИ ШТО ЌЕ БИДЕ ДА -НИЕ- СЕ ПРИКЛУЧИМЕ НА НИВНИ БЛОГОВИ..АЈДЕ ТЕ МОЛАМ? ИЛИ ПАК ТИ И ТВОИТЕ ПРЕДПОСТАВЕНИ ПРОБУВАТЕ ЦЕЛ ЖИВОТ КАКО ИЗГЛЕДА ДА ГО ВРТИШ ОБРАЗОТ ОД ДРУГАТА СТРАНА.ПАЗИ МЛАДИЧУ-ПРОТИВ УСТАВНО Е ДА СЕ МЕШАШ И НАВРЕДУВАШ ДРУГА НАЦИЈА..ПА ЧИТАЈ ГИ НИВНИТЕ БЛОГОВИ ЧОВЕЧЕ БОЖЈИ.
(EKV7 Август, 2006 - 14:22 | избриши | одговори)
# ПРАЗНИ СТЕ И БЕС ЦЕЛНИ...НЕМАТЕ СВОЈА МУЗИКА, ЈАЗИК И КУЛТУРА ,,,ЗА НИЈАНСА СТЕ ПОЛОШИ ОД СРБИТЕ И ЖИКИНО КОЛО, ВАШ АЗИС Е МЕРИЛО ЗА СЕ...ОД ДРУГА СТРАНА ЗА НИЈАНСА СТЕ И УШТЕ ПОЛОШИ ОД ГРЦИТЕ,АКО ВЕ ПРИМАТ ВО ЕУ ЈАС АСАН ЌЕ СЕ ВИКАМ.БОГ НЕКА ВИ ДУША ПРОСТИ ДА БОГ ДА НА СИТЕ.СО СИЛА НЕ ПРАИТЕ ДА БИДЕМЕ СЕЛАНИ И НЕКУЛТУРНИ КАКО ВАС.ОД МЕНЕ ТОЛКУ .ПОВЕЌЕ НЕ ВИ ВРАЌАМ.
(EKV7 Август, 2006 - 14:26 | избриши | одговори)
# А бре Спартак,какво си седнал да ревеш?Каквото повикало,такова се обадило.Ако твоя нередовен блог го нямаше,и нас нямаше да ни има.Пак ти казвам че блогьт ти не е сьздаден да изаснява историята на днешна Македония,а да всява омраза и ненавист кьм Бьлгария.Никьде не видях теми за гьрци,сьрби,турци или албанци.Да не би тези националности да не са част от историята на Македония.Единствената цел на твоят блог е да продьлжи политиката на конфронтация между нас,подета от титовските комунисти и продьлжена от някои ваши политичари начело с Бранко Цьрвенкович.
(Филибето7 Август, 2006 - 16:59 | избриши | одговори)
#

ЧЕТЕТЕ http://makedonski-bulgari.blogspot.com/
(Филибето7 Август, 2006 - 17:48 | избриши | одговори)
# Здраво Асане, кай си бе? Хахахахахахахахаха - лелеееее, не е лесно да си фиром.....
(Банско7 Август, 2006 - 18:17 | избриши | одговори)
# другарче, тој што не е во право и што има трауми и фрустрации вика,се дере и напаѓа! Со цело должно почитување кон бугарите, но народ кој се дичи и идентификува со туѓа историја нема иднина (ова се однесува на бугарите се разбира)! Жално е што македонската интелектуална сила која егзистира и живее во изминатите 150 години во Софија, нигде ја нема! Очигледно добрите општествени и политички функции кои ги завзеле во бугарското општество така весно не им се напуштаат, па решиле да не застануваат во одбрана на сопствениот народ! Не се секирај, македонците долго време ја чекаа својата слобода и независност и без оглед колку и да се караат и расправаат меѓу себе македонштината е посилна од секоја продадена душа која ќе се појави! Што е еден македонец: КОМИТА Што се двајца македонци: КОМИТА и ВОЈВОДА Што се тројца македонци: КОМИТА, ВОЈВОДА и ПРЕДАВНИК!!! НИШТОЖНИК Е ТОЈ КОЈ ИМА ПОДОБАР ДРУГАР ОД СВОЈАТА ТАТКОВИНА!
(alek_careca7 Август, 2006 - 18:50 | избриши | одговори)
# Во право си, македонската интелектуална елита е во София, Пловдив, Варна, Бургас и Русе. И очигледно е дека нема начин да завземе добри функции во ФИРОМ, а и НАЙ-ВАЖНОТО - не сака. Се секяваааааааааааааш защо или ти е тежко?
(Банско7 Август, 2006 - 18:57 | избриши | одговори)
# ВО МАКЕДОНИJА ОДАМНА ВЕКЕ НЕМА МАКЕДОНЦИ ТУКУ АЛБАНЦИ И ФИРОМИ КАКО И ОДРЕДЕН ДЕЛ РОМИ ГУПТИ ВЛАСИ И ПРЕД СЕ МОНГОЛОИДИ КАКО ШТО И ДУРИ И ПРЕТСЕДАТЕЛОТ НА ФИРОМИJА
(Trakiec8 Август, 2006 - 05:29 | избриши | одговори)
# МИЛИ МОИ БУГАРЧИЊА, НЕЛИ ГЛЕДАТЕ ДЕКА ЈАЗИКОТ НА КОЈ ШТО НЕ ЧИТАТЕ Е МИЛ И НЕЖЕН И Е РАЗЛИЧЕН ОД ВАШИОТ НЕЛИ ГЛЕДАТЕ.НЕМОЖАМ ДА ВЕ МРАЗАМ ЗАТОА ШТО СТЕ МАЛИ И НИШТОЖНИ.НИЕ СМЕ БИЛЕ И ЌЕ ОСТАНЕМЕ ГОЛЕМА НАЦИЈА НАЈГОЛЕМА ИЗНИКНАТА ОД ПЕПЕЛТА.
(EKV8 Август, 2006 - 07:36 | избриши | одговори)
# ЕКВ, а во дедо Мраз дали веруваааааааааааш? Или само во пепелни "нации".
(банско8 Август, 2006 - 08:50 | избриши | одговори)
# Банско,изроду,племенцето да ми ти го изнаебам.
(Migmar8 Август, 2006 - 08:57 | избриши | одговори)
#

Бугарски авоини ке го чуваат македонското небо http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=735&ArticleID=47455
(Филибето8 Август, 2006 - 17:56 | избриши | одговори)
# “Тотал”: България е привлякла 2,8 млрд. евро преки инвестиции за деветте месеца от началото на годната 16 ноември 2006 | 18:37 | Агенция "Фокус" Скопие. България е успяла да привлече 2,8 млрд.евро преки инвестиции за деветте месеца от началото на годината. Това съобщи македонският икономически портал “Тотал” като се позовава данни на Българската народна банка. За същия период през 2005 г. в страната са били вложени 1,3 млрд. евро. През първите девет месеца на годината Холандия и инвестирала в България 600 млн. евро – 21% от общия обем на преките чуждестранни инвестиции, следвана от Великобритания – 19,8%, и Австрия – 13,5%. В сектора за недвижимите имоти са инвестирани 1 млрд. евро, в преработвателната индустрия – 608,4 млн. евро, а във финансовите услуги – 362,7 млн. евро.
(Valentinski25 Ноември, 2006 - 22:08 | избриши | одговори)
# Ја гледам и вашата демократија и слобода на словото -Моите постове не ги објавуват ,сигурно за тоа што не им се свиѓат на макетата ,во ред -пораждат услови за етнически спорове ,а зошто не спрат да објавуват и постовете како на Спартак или на Меанџи например.Значи не сакаме да слушнем туѓ став за да не ни наљути и да не прогледнем случајно ,а срањата на Меанџи може ,па што са били литературни творби,така ли?Со таква слобода на словото само за овците во кошарата и со таа демократија Бог да ви е на помошт.
(атака25 Ноември, 2006 - 23:30 | избриши | одговори)
# Во прво време и јас бев за тоа да се бришат татариве.Но на крај го сменив мислењето.Како прво вистината е на наша страна а и правдата и принципите.Второ мислам дека сепак ова што се случува овде има влијание на бугарскиот став во врска со македонците и од паника реагираат погрешно на нивна штета во европската унија.Ја заоштруваат политиката спрема македонците а тоа ке ги порази пред европските институции.Само треба да се провоцираат за да продолжат така.Самите ке си дадат автогол зашто не се толку паметни да ја запрат омразата спрема македонците во бугарија.Сега е ситуацијата *што горе то боље*.Затова јас ке продолжам да ги провоцирам на сите можни постови.
(Krapp26 Ноември, 2006 - 12:16 | избриши | одговори)
# Провоцираj,провоцираj!...Во темнина, без струja!Само пази некоj Шиптар да не те изненади одпозади во темнината...
(Dialog26 Ноември, 2006 - 12:51 | избриши | одговори)
#

Монголска логика - категоричната позиция на европейския парламент: "В БЪлгария НЕМА "македонско" малцинство" било ..... в щета на България, буахахахахахахахахахахааа ...Е нема по-големи нещастници от монголците! С такива врагове като монголците не просто в ЕС, а и при Господ ще ни посрещнат триумфално...
(Банско26 Ноември, 2006 - 13:03 | избриши | одговори)
# Дијалог, и тебе те фака зорт а?Вна?Со струјата ни се закануваш.Мислиш дека ние мислиме дека џабе ни ја давате струјата?Прва прилика кога нема да ви биде од интерес ке ја прекинете струјата.Тоа е јасно.Не се очекува овде ништо добро од вас татарите.Шиптарите оставете ни ги на нас.Не се мешајте.Тоа не е ваш проблем и не ве поканивме да се мешате вие.Глеј те си ги таму вашите татари.Кога ке го регистрирате омо илинден и кога ке им ги признаете правата на македонците во бугарија?Или ке чекате еу да ве натера.
(Krapp26 Ноември, 2006 - 14:55 | избриши | одговори)
# Банско смрдливо газе татарско, уште не е тоа став на парламентот туку на комисијата.Ке има дебата во парламентот.И не е важно дали ке помине иницијативата на зелените туку е важно што цела европа ке ја чуе вистината од устата на вистинските европејци за македонците во бугарија.Ке се убрза регистрацијата на омо и што е поважно ке се убрза признавањето на македонците во бугарија.Сами си го сместивте зашто сте глупи примитвни татари.Наседнавте на нашите провокации и налетавте како бик на црвена марама.
(Krapp26 Ноември, 2006 - 15:00 | избриши | одговори)
#

Демек инициативата на тримата зелени нема да мине, ама ХОМО ке се регистрира, затоа що сите евродепутати ЕДИНОДУШНО ке гласат да НЕ се регистрира ХОМО, така? Логика. Буахахахахахахахахахахахахахахахахаха
Е па монголци, зат'ва сте ФИРОМ, не за друго.....

Види, монголецо, твоите ПОДИГРАВКИ со вропарламентот са повеке от патетични. ФИРОМ ке има некои проблеми (ама много меко кажано)......
(Банско26 Ноември, 2006 - 15:11 | избриши | одговори)
#

Монголецо Крап, а верно ли и Грция веке го признала фиромското малцинство бидейки цела Европа я чула вистината од устата на евродепутативе од Кипар?

Буахахахахахахахахахахахахахахахахаха..........
(Банско26 Ноември, 2006 - 15:15 | избриши | одговори)
# Краппе, за информациjа товоja само. Струjата , коja Република Македониjа jа добива од Бугариjа е со 20 посто пониска стапка него од извозот на сруja кон Турциjа, Србиjа и Грциjа. На РМк се продава за 4,3 евроценти за Kw/h! Пак сте со привилегии...ама таква ви е маjка Бугариja-мисли на своето одродено дете!!!
(Dialog26 Ноември, 2006 - 15:19 | избриши | одговори)
#

Банско, уствари ние сакаме да го признаеме македонското малцинство, ама Европейскиот парламент не ни дозволува да го признаеме. Тие децидно велаат - "ТАКВО МАЛЦИНСТВО НЕ ПОСТОИ". Точка. На 30.11.2006 г. СИТЕ големи парламентарни групи ке глсаат дека македонци НЕ постоят! А след тоа решение КОЙ ли ке я натера България да признава фироми? Господ Бог, Тито, Сталин?!?!?!?!?!
(Благоевград26 Ноември, 2006 - 15:27 | избриши | одговори)
#

Што знаат болварските диви племиња од слобода на говор?
За нив слобода на говор претсатвува - Владата во Софија слободно да зборува а сите празноглави болвари да ќутат и слушаат.
(Аминта26 Ноември, 2006 - 16:04 | избриши | одговори)
# Аминта, што повеке ги провоцираме повеке си даваат автоголови во еу од нервозата што ги фака.Затова треба да ги провоцираме до лудило.Се повеке гршки ке прават пред еу зашто не им е јасно какви се правилата таму.
(Krapp26 Ноември, 2006 - 16:09 | избриши | одговори)
# Абе бугарчиња татарчиња, не ви е јасно у какви гомна сте заглавени.Се разбира како на сите будали ке ви текне отпосле.И нормално ке биде касно.Дур се сетите ке ви заглави до пупак.
(Krapp26 Ноември, 2006 - 16:11 | избриши | одговори)
# Струјата ја продавате така за да после наплатите сто пати повеке.Таква мајка не ни треба а фала богу нити ни е мајка.Македонците не можат да имаат мајка курва.
(Krapp26 Ноември, 2006 - 16:14 | избриши | одговори)
# Ке го JАДИШ АЛБАНСКИОТ СЕЧЕН ИЗПОЗАДИ , АМА ДОЦНА КЕ БИДЕ...КЕ МОРА ХИРУРГИШКА ИНТЕРВЕНЦИJА ДA ТИ СЕ СПРЕМА ТОГАШ! И тогаш доволно брзу ке те принат за званичен член во геj-организациjата хОМО"Илинден"! ХЕХЕХЕХЕ
(Dialog26 Ноември, 2006 - 16:19 | избриши | одговори)
# А бе курво татарска што ги мешаш албанците.Тие си легнава на брашно.Се виде нивното.Довага вашето пупење.
(Krapp26 Ноември, 2006 - 16:48 | избриши | одговори)
#

само да посочам дека на МС (макспот) телевизија со почеток за неколку минути (во 16:00)се реемитува интервјуто со професорот по албанологија на тема Горѓи Кастриот - Искендер.
Гледајте и учете кој и што бил овој втор Александар кај Македонците.
(Аминта26 Ноември, 2006 - 16:55 | избриши | одговори)
#

Аха... го украдовте и Скендербег?
Jаснооооо!
(Boriss26 Ноември, 2006 - 17:10 | избриши | одговори)
#

Скендербег е некој си турчин кој загинал на Нишкиот фронт, ти сигурно мислиш на Ѓорѓи Кастриот “Искендер“ - Александар. Ѓорѓи Кастриот бил од родот на мијаците и самиот себе се декларирал како Македонец и “цар на Епир и Македонија“ а турците пак го нарекле “Искендер“ по Александар III Македонски НЕ СЛУЧАЈНО!
(Аминта26 Ноември, 2006 - 18:09 | избриши | одговори)
#

Не сум разбрал, сори.
Та значи албанците на овоj турчин, загинал на Нишкиот фронт дигаа споменик? А за Горги Кастриот никоj ништо не врши?
Горкиот Горги, како е изоставен!
Брже правете попис да му сберете пари за споменик! По-голем од на Скендербег!
(Boriss26 Ноември, 2006 - 18:18 | избриши | одговори)
# Борисс, има научни аргументи за тоа кој бил искендер.Сето тоа ке излезе во јавноста само се чека албанците да му го постават споменикот.А ти дрндај си бугарска вна, никој не ти брани.Ке дојде ден кога омо ке го регистрирате.
(Krapp26 Ноември, 2006 - 18:58 | избриши | одговори)
#

Борисс, ако Ѓорѓија Кастриот бил албанец, која е тогаш логиката на турците да го именуваат како “Искендер“ (источен термин кој се однесува на Александар Македонски). Која е конекцијата меѓу Ѓорѓија Кастриот и Александар Македонски ако не припадноста кон ист народ?
И уште нешто Како може да биде албанец кога албанците сеуште не биле населени во овој временски период на Балканот?
Ова се се логички прашања кои бараат логички одговори, но бидејќи логиката не ти е појака страна не ни очекувам да ги разбереш.
(Аминта26 Ноември, 2006 - 19:23 | избриши | одговори)
#

Ѓорги (Георги) Кастриот - Скендербег бил православен христијанин чија што мајка потекнувала од реонот на Тетово и се викала Воислава. Бидејќи во минатото била честа појавата да се "преведуваат" и личните имиња, Ѓорги се сретнува и како Georgius (латински), Gjergj (албански), Djordje (српски) итн. Интересно е и тоа што неговото презиме завршува на -ОТ, карактеристична членска наставка за македонскиот јазик (КастриОТ, добриОТ, лошиОТ итн.). Во латински натписи неговото име се сретнува како Georgius Kastriot, додека пак Албанците му додаваат едно I на крајот за да звучи поалбански, Kastriot(i). Тој бил земен како јаничар од страна на Турците, но и покрај тоа што го исламизирале во него не згаснала помислата дека тој е православен христијанин и решава да застане на страната на христијаните против исламскиот експанзионизам. Поради тоа го зема и орелот (христијански симбол) како симбол на неговото знаме кое ја означувало борбата на христијаните против исламот. И видете каков апсурд имаме денес. Денешните Албанци (Муслимани, исламизирани) го користат и величат истиот симбол кој Скендербег го користел во борбата против исламот. Smiling Од друга страна, во четите на Скендербег имало голем број Македонци од Дебарскиот и Реканскиот крај и пошироко. Не за џабе Георги Кастриот е опеан и во поемата на Григор Прличев наречена "Скендербег".
(Van 4o26 Ноември, 2006 - 19:43 | избриши | одговори)
#

Само ќе те дополнам, со едно прашање: Зошто албанците не можат да го изговорат целото име на овој човек?
Албанците неможат да изговорат “Ѓорѓи“, зошто?
А името “Скендербег“ му е дадено по грешка( во само ЕДЕН историски документ напишан после неговата смрт), тој никогаш и никаде не се именувал со тоа име. Скендербег е сосема друга личност од историјата(турски војсководец кој загинал на Нишкиот фронт).
(Аминта26 Ноември, 2006 - 19:52 | избриши | одговори)
#

Албанците, како и другите наши соседи сакаат да ги фалсификуваат некои нешта. Затоа некои работи изгледаат апсурдни. Еве сега некои албански историчари сакаат да докажуваат дека Ѓорѓи Кастриот отсекогаш бил Муслиман и немал врска со христијанството Smiling И тие не се доволно свесни кој бил Скендербег и која е личноста која што тие сакаат да ја слават. Единствено знаат дека им треба некоја личност за од неа да си направат мит и национален херој.
(Van 4o26 Ноември, 2006 - 19:59 | избриши | одговори)
# Иска ти се така говно едно,ама нема да стане.Ште ревете умирашти от глад за нашето жито,бидејки вие имате недостиг.Ке ревете потанали во мрак за нашата струја ,бидеијки и струја ви недостига ,ке ревете да не ви налагаме визов режим ,бидејки само ние ви останахме ,инаку ке сте като мајмуни во клетка .Не слушна ли ,че на Европа не и е гајле за малценства во Бугарија .Така само вие си правите автогол,заштото утре и нас ште питат какви са ни отношенијата ,за да влезете в НАТО и в Е.У.ако вообште се стигне до там.Така ,като се занимавате с нас има интерес нјакој друг не се ли усештате.Това отклонјаване на вашето внимание от по важни за вас вапроси има интерес кој ли...?струва ми се албанците и мафијашите ви.Ами што да ви права,докато се занимавате с нашата ватрешна политика за което нјамате право ,албанците си прават што сакат и ви прават проблеми-слушај малко новини.Сега Скендербег ,државните празници и јазика ,утре владата.Наистина ми е жал за вас,згрешили сте срешту кого да се борите,грешите с определението кои са ви врагове.Но ништо,човек се учи от грешките си,ште поживеем и ште видим.
(атака26 Ноември, 2006 - 20:16 | избриши | одговори)
#

Во моментов најголеми "врагове" ни се татаризираните тураномонголољубци наречени БОЛВАРИ и одродени Македонци. Вие сте најголемото смрдливо лајно кое ни ја гнаси македонската славна историја крадејќи ја и болваризирајќи се' што ќе ви стигне на патот. Тоа нема да ви го дозволиме, верувај ми! Во моментов не постои поголем непријател за Македонците од Болварите, а омразата кон вас расте и расте.
(Van 4o26 Ноември, 2006 - 20:31 | избриши | одговори)
# Имате и свобода на јазика гледам при вас ,па като сте на мнение ,че бугарите са ви нај-големите врагове ,бацувајте им го газот на албанците ,а може и да им ги попушите резаните к---ве ,а ние ке си водим братоубијствена војна,слепци едни.
(атака26 Ноември, 2006 - 20:42 | избриши | одговори)
#

Супер. И омразата кон вас во европарламентот расте и расте. И още че расте. А после Нова Година, нашите евродепутати (заедно со нивните колеги) такви изненади ке ви спремааааааааааааат дека неманьето на струя ке ви се чини РАЙ!
(банско26 Ноември, 2006 - 20:42 | избриши | одговори)
# Многу ке ми падне жалост на мене ако му jа запреме струjата на jугозападниов сосед...Тогаш Крапп, Аминта и другиве кастранти /демек потомци на Кастриот/ не ке можат на свеки да шкрабат хуморески. Kому ке му се смеeме тогаш?! Аj , нема да си го разтураме кеjфот и сеирот што си гледаме со нив...ке им пуштиме струjа и натаму!
(Dialog26 Ноември, 2006 - 20:43 | избриши | одговори)
#

"...македонската славна историја..."
Има jа! Она е продолжение на българската!
Ама тука зборите за фиромската славна историа бре!Како славно краднеле фиромците!
Буахахахахахаха
(Boriss26 Ноември, 2006 - 20:44 | избриши | одговори)
#

Абе да правим попис да не им jа спират струjата, а? Нема струjа - нема интернет - нема клоуни дека да не веселаа.
А?
(Boriss26 Ноември, 2006 - 20:46 | избриши | одговори)
# Татарчиња, си прајте бајрам со умот бре мрсници.Ништо нема да ве молиме вас ни за струја ни за жито ни за визи.Може само да побараме пичка од некоја бугарка за една червена.Во еу ке имате и обврски а не само привилегии.Таму не трпат малтретирање на малцинства.Ке ве стават на ред и ке ве цивилизираат.
(Krapp27 Ноември, 2006 - 00:21 | избриши | одговори)
# Атака ние во генот ја имаме информацијата кој ни е најголем непријател.Со рагањето македонецот знае дека бугаринот му е непријател и не треба да му верува.Тоа искуство е стекнато со векови.Не ни треба помош од нашите непријатели.Ај мочајте у канта и не серите овде.Серите си дома.
(Krapp27 Ноември, 2006 - 00:26 | избриши | одговори)
# Во коj век е создаден АСНОМ? 2-3 век пред Христа или по Христа? Те прашувам Краппе, за тоа што сакам да си изjаснам од кога "во генот" ја имаш информацијата кој ти е најголем непријател? "Генот" ти од коjньот Букефал ли го имаш или од некоj охригански "Египканец" што го донесал на коjн Аце Македоновик/-ски/...И по Тито-Тито! Живели!
(Dialog27 Ноември, 2006 - 00:40 | избриши | одговори)
# Е па јас сум македонски бугарин, али го немам ова во генот. Мислам дека си со српски ген и за тоа нас имаш за непријатели. Тито ти е татко на тебе и на сите фиромци . www.bulmak.blogspot.com
(bulmak27 Ноември, 2006 - 00:41 | избриши | одговори)
# Дијалог, напупи се да ти кажам.
(Krapp27 Ноември, 2006 - 00:56 | избриши | одговори)
# Татарбугар, за тебе на важи тоа.Ти не си македонец нити од тој матерјал може да биде некогаш македонец.Ти си едно татарско гомно.
(Krapp27 Ноември, 2006 - 00:59 | избриши | одговори)
# Помошт от Бугари не ти треба ,ама ако ти се понуди не ја и одбиваш,ѓубре едно фиромско.Што тогаш не си седиш во мрак и не си јадеш качамака ,а?Како ти усешта крвта тогаш?Како смееш да се нарекуваш македонец?Кој прв ти даде тоа име?Мајче “непријателот“ти ,а?Били сме врагове ваши,како не сум против Булмак и во неговиот ген има македонско?Почитувам го човеков и капа свалјам на таков македонец,а ти што си ?Срам да ти е и никогаш и никому да не си кажал на некому дака си македонец,петниш името на македонците,ме разбра?
(атака27 Ноември, 2006 - 01:00 | избриши | одговори)
#

Вие на нас струја, ние нашиот кур на вашите женки. Добар бизнис. И волкот сит и овците на број.
Кур за струја!
ХАХА!
(Аминта27 Ноември, 2006 - 18:17 | избриши | одговори)
# Атака, а да ми седнеш на кур а?Кој си ми ти во животот бе татар еден.Се што правите е од интерес.Ништо од вас не ни треба.Мочајте у канта.Името не го признаваш.Тоа е вашата помош.Како може бугарин да е македонец.Од татар не може македонец да биде.Ти ке ми го чуваш името?Јас не сум глуп како бугарин бе смрдлив татар.
(Krapp27 Ноември, 2006 - 19:20 | избриши | одговори)
# Абе тъп монголец, на кого му дреме за вашето комедийно име ФИРОМ, па да ви го брани, бе мангал лъжлив?
(банско27 Ноември, 2006 - 19:31 | избриши | одговори)
# Банско, се потроши а?Кажи нешто ново.Или толку ти сече тој татарски мозок.
(Krapp27 Ноември, 2006 - 19:33 | избриши | одговори)
# Банско, колку червени ти донесе денес мајка ти? Или вечер е на работа?
(Grkov27 Ноември, 2006 - 19:34 | избриши | одговори)
# Що бе фироме, не ти се свигя старото, така? Е па кой ти е крив, хехехехехе.........
(банско27 Ноември, 2006 - 19:40 | избриши | одговори)
# Грк, и ти ли бе пари сакаааш, е нема пари за монголци! Аре ке ти дадам две свекьи за зимата, ама ако му го духаш на Ахмети.....
(банско27 Ноември, 2006 - 19:42 | избриши | одговори)
# Банско,стварно кажи ми.Донесе некоја червена денеска мајка ти?Кажи ајде,ќе те разбереме.Па и ти си човек (иако татар), па и ти треба нешто да јадеш.
(Grkov27 Ноември, 2006 - 19:44 | избриши | одговори)
#

Донесе бре грк, две ЗЕЛЕНИ монголски тикви, сакаааш и ти една? Хахахахахахахахахахахахахаха

само споко, нема а се пуашиш Smiling:)Smiling
(банско27 Ноември, 2006 - 19:49 | избриши | одговори)
# А како ги донесе? Во газот нејзин татарски беа напикани?
(Grkov27 Ноември, 2006 - 20:04 | избриши | одговори)
# Му донела сто посто.Ги бива.Зашто иначе би се радувал.
(Krapp27 Ноември, 2006 - 20:05 | избриши | одговори)
# Се радува бидејќи пак ќе имал братче. Не прашувај го кој е таткото,од каде би знаел тој. Не ќе оди по мајка му,и да гледа со кој све се таслачи таа.
(Grkov27 Ноември, 2006 - 20:07 | избриши | одговори)
# Ги донесе у монголска кожа завити, жолта како на Бранко и како твоята, абе много ви грди фаците монголски бе, овой ваш прадедо ханот Мавър - на него личите :(:(:(
(банско27 Ноември, 2006 - 20:28 | избриши | одговори)
# Е татарчиња,татарчиња,ниту знаете од каде потекнувате,тежок бучкуруш сте,и вие ќе зборите за други.Ајде бркај работа.
(Grkov27 Ноември, 2006 - 21:20 | избриши | одговори)
# Банско, а да ми го подудлаш малку а?Ке ти дадам дури две червени.
(Krapp27 Ноември, 2006 - 21:23 | избриши | одговори)
# Грк, тебе па кво те бърка? Важно е че знаеме ВИЕ откъде потекнувате - от Монголия (справка Oxford Dictinary of Byzantium, РАН, Werner, Moravcik и т.н.), доволен?
(банско27 Ноември, 2006 - 21:59 | избриши | одговори)
#

А жълти немаш ли монголецо? Я пробай с жълтите кай Илинка - таа ги сака жълтите - й одат на боята на кожата (па и на твоята кожа личат), буахахахахахахахаааа.....Smiling:)Smiling
(банско27 Ноември, 2006 - 22:02 | избриши | одговори)
# Добро и жута ке бида ама една.
(Krapp27 Ноември, 2006 - 22:10 | избриши | одговори)